Beste mevrouw Bronwasser,
ik wilde u graag iets voorleggen. Namens ‘De Nationale DenkTank 2007’ ben ik op zoek naar zoveel mogelijk deelnemers voor een EENMALIGE online discussie over de
opvoeding van kinderen in het primair onderwijs. Specifiek zal daarbij aandacht besteed worden aan een aantal maatschappelijke thema’s, zoals veiligheid en
gezondheid. De discussie zal een uur duren en gehouden worden volgende week woensdag, 19 september van 20.30-21.30 uur. Mijn vraag aan u is of wij een oproep mogen doen op uw forumsite om deelnemers te werven.
Graag wil ik u hierbij wat meer achtergrond informatie over ‘De Nationale DenkTank 2007’ en de geplande online discussie. De Denktank is een jaarlijks terugkerend project waarbinnen 20-25 jonge mensen binnen drie maanden, met een
frisse blik, creatieve en innovatieve oplossingen proberen te vinden voor een belangrijk maatschappelijk probleem. Dit jaar doen we een poging om oplossingen te verzinnen voor de knelpunten binnen het Nederlandse onderwijssysteem. Het
team kan daarbij rekenen op de steun en inbreng van vele experts uit de wetenschap, het bedrijfsleven en uit overheidskringen (voor meer informatie zie de bijgevoegde flyer en
www.nationale-denktank.nl).
Zou u zo speodig mogelijk hierover contact met mij willen opnemen?
Hartelijk dank voor uw moeite,
vriendelijke groeten,
namens De Nationale DenkTank,
Sara Steyn
020-525 8832/8833
s.steyn@nationale-denktank.nl