21 januari 2019, 14:55:38

Nieuws:

Welkom op de kern van het Ouderraad Netwerk, de vraagbaak. Het centrum van deze online community voor ouderraadsleden.

e-mail graag controleren

Gestart door Karin, 02 juni 2004, 15:47:05

« vorige - volgende »
Omlaag

Karin

Ik heb pas naar iedereen op de vraagbaak een e-mail gestuurd. Hiervan kreeg best veel mails als onbestelbaar terug. Bij het opschonen van de lijst, bleek dat idd een aantal mensen al heel lang niet meer gepost hadden en dus waarschijnlijk al waren vertrokken, maar van een aantal mensen was het nog niet zo lang geleden dat zij hier actief waren. Deze mensen wil ik dus niet zomaar verwijderen ;)
Wil daarom iedereen die sinds het hier aanmelden van e-mail is gewijzigd zijn/haar e-mail even controleren. De e-mail kun je controleren en aanpassen door even bovenin op de knop profiel te klikken en vervolgens voor verander te kiezen.

Dan is de lijst straks weer helemaal op orde.

Iedereen bedankt

Karin
Meer informatie voor ouders op de oudersite PO van Kennisnet

veefkind

Goedeavond,
Ik kwam per toeval op Uw site omdat mijn oudste zoontje over niet al te lange tijd ook naar de basisschool gaat. Nu zag ik ook dat er wel eens een vraag is over schoolfotografie. Ik ben zelf ook schoolfotograaf en ik wil best adverteren op Uw site mits dat natuurlijk toegestaan is. Als U dit liever niet wilt dan begrijp ik dat best en zal ik wel de site bllijven bezoeken maar alleen voor de eventuele vragen die ik heb over diverse onderdelen die met de ouderraad te maken hebben.
Met vriendelijke groet,
Leon Veefkind

admin

Adverteren op de site mag altijd - dwz. het is mogelijk om een banner op de entreepagina te laten plaatsen - dit tegen een vergoeding. Ik gebruik deze vergoedingen om de kosten van de website te dekken.

Verder mag van mij iedereen die iets te bieden heeft bij het relevante onderwerp (in jouw geval dus bij vragen over de schoolfotograaf) reageren dat je die dienst aanbiedt - met eventueel verwijzing naar een website. Maar wel graag open. Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
Verkapte reclame (net doen of je een zeer tevreden gebruiker van je eigen bedrijf of dienst bent) verwijder ik of ik vermeld de 'echte' afzender.

Het is niet toegestaan de e-mailadressen van de vraagbaak te gebruiken voor een mailing.

veefkind

Goedeavond,
Kunt U mij wat gegevens doorgeven van wat de kosten zouden zijn.
Met vriendelijke groet,
Leon Veefkind
info@fotostudioveefkind.nl

Steyn

Beste mevrouw Bronwasser,

ik wilde u graag iets voorleggen. Namens 'De Nationale DenkTank 2007' ben ik op zoek naar zoveel mogelijk deelnemers voor een EENMALIGE online discussie over de
opvoeding van kinderen in het primair onderwijs. Specifiek zal daarbij aandacht besteed worden aan een aantal maatschappelijke thema's, zoals veiligheid en
gezondheid. De discussie zal een uur duren en gehouden worden volgende week woensdag, 19 september van 20.30-21.30 uur. Mijn vraag aan u is of wij een oproep mogen doen op uw forumsite om deelnemers te werven.

Graag wil ik u hierbij wat meer achtergrond informatie over 'De Nationale DenkTank 2007' en de geplande online discussie. De Denktank is een jaarlijks terugkerend project waarbinnen  20-25 jonge mensen binnen drie maanden, met een
frisse blik, creatieve en innovatieve oplossingen proberen te vinden voor een belangrijk  maatschappelijk probleem. Dit jaar doen we een poging om oplossingen te verzinnen voor de knelpunten binnen het Nederlandse onderwijssysteem. Het
team kan daarbij rekenen op de steun en inbreng van vele experts uit de wetenschap, het bedrijfsleven en uit overheidskringen (voor meer informatie zie de bijgevoegde flyer en www.nationale-denktank.nl).

Zou u zo speodig mogelijk hierover contact met mij willen opnemen?
Hartelijk dank voor uw moeite,
vriendelijke groeten,

namens De Nationale DenkTank,
Sara Steyn
020-525 8832/8833
s.steyn@nationale-denktank.nl

admin

Goedeavond,
Kunt U mij wat gegevens doorgeven van wat de kosten zouden zijn.
Met vriendelijke groet,
Leon Veefkind
info@fotostudioveefkind.nl

Een bericht plaatsen in de vraagbaak bij de discussie over schoolfotografen is gratis. Daarbij moet in het bericht duidelijk naar voren komen dat je fotograaf bent en je diensten als fotograaf aanbiedt. Het is ook mogelijk een banner op de homepage van het Ouderraad Netwerk te plaatsen. Kosten daarvan zijn 25 euro per jaar.