Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
06 september 2010, 17:21:27
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Helaas is rechtstreeks registreren niet mogelijk omdat spammers dat dan ook kunnen. Registraties worden zo snel mogelijk verwerkt

+  Vraagbaak Ouderraad Netwerk
|-+  Off Topic
| |-+  Even Voorstellen
| | |-+  Even voorstellen: Corine
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Even voorstellen: Corine  (gelezen 543 keer)
Corine
Nieuweling
*

« Gepost op: 03 november 2009, 01:12:19 »

hallo! Ik ben Corine en sinds kort heb ik voor onze school, een Cluster 4, een ouderraad 'geformeerd'. Deze was er niet. Na 3 jaar het flink groeien van school waarbij de organisatie achteruit liep en de ouders begonnen te klagen dat er geen OR was, heb ik het initiatief genomen deze op te zetten. Na een moeizame "GO" van de directeur zijn we nu een paar weken geleden gestart en fungeer nu als voorzitter. We stuiten nu wel tegen een hoop problemen, doordat het nieuw is denk ik, maar daar komen we wel doorheen. Ik heb wel 3 jaar ervaring in de OR als vice-voorzitter op een andere school opgedaan, maar daar was alles in de zogeheten kannen en kruiken, dus daar kwam ik in een gespreid bedje.
Heb hier de afgelopen weken al heel veel advies opgedaan maar omdat ik toch regelmatig met zaken zit ben ik nu lid geworden en hoop op ten duur ook anderen te kunnen helpen.

Groet,
Corine
lara
Volwaardig lid

« Antwoord #1 Gepost op: 15 november 2009, 16:21:35 »

Dag corine

Ik weet uit ervaring dat het een hele klus is , ook omdat het geen buurtschool is.
Zelf ben ik nu 6 jaar voorzitter op een sbo school .

Succes
Lara

Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte