Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 september 2010, 10:59:59
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Helaas is rechtstreeks registreren niet mogelijk omdat spammers dat dan ook kunnen. Registraties worden zo snel mogelijk verwerkt

+  Vraagbaak Ouderraad Netwerk
|-+  Algemeen
| |-+  School en Internet
| | |-+  goedbedoelt maar verkeerd begrepen
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: goedbedoelt maar verkeerd begrepen  (gelezen 2121 keer)
mennie
Nieuweling

Dit forum is het helemaal !

« Gepost op: 26 oktober 2007, 23:02:29 »

De website van onze school ligt momenteel in winterslaap (al een aantal jaar)
Nu ben ik van plan om er binnenkort eens over te beginnen dat een boost nodig is, nieuw leven moet erin!   Kan door nieuwe ouder, kan door meer input schoolteam (was altijd maar 1 persoon).
Ook heb ik een ander beeld van hoe de site er misschien beter uit kan komen, dan bedoel ik agenda's, wachtwoorden, stukken OR/MR enz. Maar dit is een persoonlijk beeld!
Nu heb ik iemand ingelicht over mijn plannen en nu word ik persoonlijk aangevallen dat ik zou twijfelen aan de deskundigheid en goede bedoelingen. Ben me inmiddels van bewust dat ik degene die over de server/site gaat heb gepasseerd, dat was niet zo slim vrees ik. Kom toch aan het kindje (kom je aan mijn kind dan kom je aan mij).

Probleem dus. Momenteel voel ik mij absoluut niet geroepen om in gesprek te gaan met onze locatiemanager want die praat iedereeen naar de mond en doet uiteindelijk zijn eigen zin (zo zie ik het, komt ook door de ervaring die ik inmiddels met deze persoon heb).
Hoe pak ik dit goed aan? Wat moet ik doen? Mijns inziens kan het alleen maar beter worden.....
« Laatste verandering: 26 oktober 2007, 23:02:57 door moedertje » Gelogd
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte