Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
05 september 2010, 08:22:47
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Helaas is rechtstreeks registreren niet mogelijk omdat spammers dat dan ook kunnen. Registraties worden zo snel mogelijk verwerkt

+  Vraagbaak Ouderraad Netwerk
|-+  Algemeen
| |-+  Sinterklaas
| | |-+  SINTERKLAAS OP BREDE SCHOOL
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: SINTERKLAAS OP BREDE SCHOOL  (gelezen 2814 keer)
luusje
Nieuweling
*

Dit forum is het helemaal !

« Gepost op: 11 oktober 2006, 23:28:49 »

Hallo,
ik heb een vraag en hoop dat iemand mij daar een antwoord op kan geven.
Sinds 4 september dit jaar zitten mijn kids op een brede school, en omdat ik in de ouderraad zit, ga ik me bezig houden met sinterklaas.
Nu is het probleem waar wij nog geen oplossing voor hebben, hoe laat je voor 3 scholen de sint op school komen, iedere school heeft zijn eigen sint, maar het mag natuurlijk niet zo zijn dat de kids alle 3 de sinten zien.
zijn er hier mensen de ook voor dit hebben gestaan, zoja, hoe hebben jullie het opgelost.
Ik hoop dat ik hier een oplossing krijg.
vriendelijke groetjes luusje
Katootje
Nieuweling

Samen staan we sterker

« Antwoord #1 Gepost op: 18 oktober 2006, 10:21:26 »

Jullie hebben een gemeenschappelijk schoolplein neem ik aan. Waarom bespreek je niet met alle scholen een plan voor een gezamelijke aankomst met één sint op het plein, met lekker alle pieten, waarna de kinderen naar binnengaan en elke school met zijn eigen sint en pieten een feestje gaat vieren. Overleg over de kleding en vooral baard van sint is misschien handig. Hoewel zeker de jas van sint altijd kan zijn vervangen door een kopje koffie wat er in de leraarskamer is opgekomen Knipoog En een deel van de pieten is dan natuurlijk weg, maar ook dat is altijd verklaarbaar - die moeten nog wat werk doen kadootjes inpakken voor die avond enz.

Dit lijkt me handiger dan in allerlei bochten wringen om maar te zorgen dat de kinderen niet twee sinterklazen tegelijk zien. En elk jaar mag een andere school de entree met zijn sint organiseren.

met elkaar voor een leukere schooltijd voor de kinderen
m.imming
Nieuweling
*

« Antwoord #2 Gepost op: 03 september 2008, 14:41:26 »

De school van mijn zoon staat ook naast twee andere scholen.
Bij ons zijn er afspraken gemaakt. 1 school ontvangt sinterklaas om 8.20 uur (de kinderen van de andere scholen komen wat later op school) 1 school ontvangt sinterklaas om 8.40 uur en op de derde school blijkt sinterklaas al binnen te zijn. Ieder jaar rouleert dit.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte